Autodealer

Dennis is 26 jaar en heeft twee jaar geleden zijn  HBO studie commerciële economie  afgerond op de hogeschool van Rotterdam. Met dit diploma in zijn zak kan Dennis werk in vele sectoren vinden. Toch staat zijn toekomst eigenlijk al een tijdje vast want zijn vader runt al jarenlang een autobedrijf. Nu zijn vader op leeftijd aan het komen is wil hij graag dat zijn zoon het gaat overnemen. Om hem hierop voor te bereidden is Dennis al een aantal jaar op de zaterdag werkzaam in het bedrijf van zijn vader.  Op deze manier kon Dennis alvast wennen aan het vak en aan de werknemers. Werknemers accepteren sneller de leiding namelijk van een bekend gezicht dan van iemand die ze nog nooit ontmoet hebben.

Dennis heeft grote plannen met de autodealer. Hij wil ten eerste zo snel mogelijk een licentie van de Bovag krijgen voor de autodealer. Om aan de eisen voor deze licentie te voldoen zal de autodealer weer helemaal van deze tijd moeten worden. Hiernaast wil Dennis het marketingbeleid van de autodealer sterk gaan wijzigen. Zijn vader was voornamelijk van het adverteren in regionale dagbladen maar Dennis weet dat de invloed van dit soort advertenties steeds meer afnemen is. Hij ziet daarentegen een steeds grotere rol van online marketing opkomen. Hij wil dan ook op deze ontwikkeling inspelen door een goede website en een toppositie google te realiseren voor het bedrijf.

Omdat de kennis van Dennis op dit gebied niet toereikend is gaat hij zo snel mogelijk op zoek naar een online marketing bureau die onder meer verstand heeft van een google adwords campagne opzetten.  Na enkele oriënterende gesprekken vindt Dennis al snel de ideale ervaren en betrouwbare voor het bedrijf. Dankzij een duidelijke en heldere strategie is het plan dat de omzet van het bedrijf met zo’n 20 procent in de komende jaren zal gaan stijgen.

Bezoek de website voor meer informatie