Trainen die billen!

Welke vrouw wil ‘m nou niet, de perfecte billen. Veel vrouwen die trainen heel veel in de sportschool en thuis om die stevige ronde billen te ontwikkelen. Echter is het geen spiergroep die je normaal heel veel gebruikt. Je zal de spieren in de billen daarom ook heel actief moeten trainen om die stevige ronde billen te krijgen. Naast het trainen is het dieet ook heel erg belangrijk. In de billen vind je drie spieren terug. Daaromheen zit uiteraard het vetweefsel. Het grootste gedeelte van je billen wordt ingenomen door je grote bilspier. Daarnaast heb je de midden bilspier en kleine bilspier. Je kan je billen heel goed sterker maken door zwaar te trainen. Daar leent de spiergroep zich perfect voor. Ook kunnen hulpmiddelen tijdens het trainen goed helpen. Denk bijvoorbeeld aan een billenbroekje die je draagt tijdens het sporten. Hiermee worden je billen meer gevormd tijdens het sporten en zal je ook sneller sterker worden. Ook kun je een booty lifter gaan dragen. Het is belangrijk om als je echt met je billen aan de gang wil gaan dat je je ware vorm ontdekt. Vaak houden vrouwen de kim kardashians en J-Lo’s als voorbeeld, echter weten vrouwen niet dat deze vrouwen fillers hebben gebruikt. Om zelf echt mooie billen te krijgen zul je toch echt aan de slag moeten met oefeningen en een goed dieet. Het is belangrijk dat je uitgebalanceerde maaltijden binnenkrijgt met genoeg eiwitten, complexe koolhydraten en gezonde vetten. Naast het eten is het ook belangrijk om jezelf goed te hydrateren. Drink daarom dagelijks voldoende water. Water zorgt ervoor dat afvalstoffen af worden gevoerd. Het is ook belangrijk om tijdens je workout veel te drinken. Probeer in ieder geval 1 liter te drinken tijdens je work-out. Het is aan te raden dan stevig door te drinken en niet elke keer kleine slokjes neemt.

 

Bezoek de website voor meer informatie