Als ondernemer herkent u het vast wel. U wilt alles zo goed mogelijk doen voor het bedrijf, maar soms is het net teveel. Teveel taken die u op zich wil nemen. U heeft maar een klein bedrijf en niet veel mensen in dienst. Er zijn dus veelt taken die u zelf nog erbij moet doen, onder anderen de telefoon opnemen. U wilt graag een telefoniste hier voor, maar daar is eerst geen geld voor. Alleen om nou zelf alle telefoontjes op te nemen is ook teveel gevraagd. En de klanten moeten wel goed geholpen worden. Natuurlijk is voor elk probleem een oplossing voor en zo ook voor dit probleem. Een oplossing dat u en alle werknemers heel veel tijd gaat schelen. Telefoontjes hoeft niet meer opgenomen te worden in het bedrijf. Dit gebeurd allemaal door een externe partij. Er is een telefoonservice die zorgt dat al u klanten professioneel worden geholpen. Zo weten ze alles van het bedrijf en worden alle veranderingen direct doorgespeeld. Met de telefoonservice worden alle klanten direct geholpen, en dit is wat klanten graag willen. Voor het bedrijf krijgt u een persoonlijke telefoniste die alles komt te weten over het bedrijf. van 08:00 tot 18:00 staan ze klaar voor al uw klanten, en er wordt geen één telefoontje gemist. Alles wat er met de klant en telefoniste wordt besproken, wordt gedocumenteerd in een bestandje. Hierdoor weet u precies wie er heeft gebeld en of u zelf nog actie moet ondernemen. Ook scheelt het u een hoop geld. Met iemand in dienst betaal je per uur en die moet je iedere dag er hebben. Met de inbound callcenter betaal je per telefoontje, je bespaart dus geld, tijd en boze klanten. Allemaal in één oplossing, dat klinkt goed toch?
|
Bezoek de website voor meer informatie |