Telefoon opnemen met een MKB

Een grote ergernis van klanten is wanneer bedrijven niet telefonisch bereikbaar zijn. Tegenwoordig hebben de meeste MKB’s wel een facebookpagina of twitter account, maar het wachten op antwoord duurt al snel te lang voor een klant. Daarom worden er ook nog dagelijks veel e-mails en klachten per telefoon gecommuniceerd. Het probleem is echter dat ondernemers slecht telefonisch bereikbaar zijn. Dit komt door drukte en omdat deze ondernemers vaak andere prioriteiten hebben of simpelweg geen tijd hebben om de telefoon op te nemen. Het is vaak ook te duur om iemand in te huren voor de klantenservice omdat dit een full time baan is, en dat geld is er niet altijd. Alleen social media is tegenwoordig echter nog niet voldoende, omdat een groot deel van de klanten nog steeds telefonisch geassisteerd wenst te worden. Ondernemers beseffen zich dit, alleen weten niet wat de oplossing is. Er is geen plek en geld voor een full time klantenservice medewerker en zelf kunnen ze het ook niet op zich nemen.

De oplossing is simpel, namelijk het uitbesteden van je klantenservice. Met name de telefonische klantenservice is erg belangrijk en kost veel tijd en dus geld. Als je dit uit laat besteden worden de klanten op een professionele wijze te woord gestaan en geholpen met hun problemen. Klanten die een klacht op een positieve wijze hebben afgehandeld met een bedrijf zijn vaak meer tevreden dan klanten die nooit een klacht hebben ingediend bij het bedrijf. Een inbound callcenter kan deze service voor een MKB overnemen op professionele wijze voor weinig geld. De kosten van telefonische gesprekken liggen erg laag en de professionele telefoonservice is een prettige ervaring voor de klant.

Van medewerkers wordt een hoge kwaliteit service geëist en dit mag u dan ook van het callcenter verwachten. Wees altijd bereikbaar zonder zelf tijd te investeren!

Bezoek de website voor meer informatie