Strakkere vulva binnen enkele stappen

 

Een strakkere vulva binnen 3 stappen

Over het algemeen denken we niet eens over een strakkere foef na. Hier denk je vaak pas over na, nadat je een kind gebaart hebt. Tijdens en na de bevalling past jouw lichaam zich aan de omstandigheden aan. Zo neemt je gewicht toe, verzwakt je bekkenbodem, kun je last krijgen van urine verlies, groeien je borsten en worden deze weer kleiner na het geven van borstvoeding, en noem maar op. Nadat je kindje eenmaal geboren is, wil je graag dat jouw lichaam zich zo snel mogelijk weer herstelt. Dit is mogelijk en tegenwoordig ook steeds gemakkelijker. De truc is namelijk om al tijdens de zwangerschap te beginnen. Hieronder in 3 stappen meer uitleg.

 

  1. Tijdens je zwangerschap is het belangrijk om oefeningen te gaan doen en om een crème te smeren die striemen tegen gaat. Het beste is om hier in de derde maand ongeveer mee te beginnen. Oefeningen voor buik en bekkenbodem zijn erg belangrijk. Oefeningen die belangrijk zijn voor de vulva: de vulva aanspannen. Dit doe je zittend, het is belangrijk dat je rechtop zit en je bekkenbodum aanspant en daarna weer loslaat. Dit doe je in 3 sessies waarbij je in sessie 1 begint met 3x 30, sessie 2 3x 40 en sessie 3 3x 60.

  2. Het is belangrijk om je buik iedere dag, dit kan in de ochtend zijn of voor het slapen gaan, in te gaan smeren met een crème die striemen tegen gaat. Een dergelijke crème zorgt er tevens voor dat de huid strak blijft en door de groei niet verzwakt.

  3. Als ondersteuning op de bekkenbodem oefeningen en om je vulva zo strak mogelijk te houden, is het tevens aan te raden om vtight te gebruiken. Deze crème zorgt ervoor dat je vulva strak blijft, het is belangrijk om in maand 8 te beginnen met smeren. Dit doe je 2 maal per dag, ook na de bevalling blijf je doorgaan.

 

Voor meer informatie ga je naar: www.vtight.nl

 

Bezoek de website voor meer informatie